Ako môžem uskutočniť nákup?
V súčasnosti ponúkame 2 spôsoby platby za váš nákup:
- platba kartou
- prevodom na účet
Ako zistím, či je moja objednávka potvrdená?
Hneď po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Ak ho nenájdete v doručenej pošte, skúste skontrolovať spam.
Bojím sa platiť kartou.
Vieme, že existuje mnoho podvodníkov, ale v spoločnosti LOYA sa nemusíte obávať online platieb. Naším partnerom pre online platby je platobná brána STRIPE. Pri tejto metóde môžete použiť aj Google pay alebo Apple pay.
Dodávate tovar do zahraničia?
Áno, tovar vieme odoslať do všetkých krajín v rámci EU.
Kedy bude moja objednávka odoslaná?
V prípade objednávky v pracovný deň do 12:00 produkt odošleme v ten istý deň. Cez víkend výrobky nezasielame.
Aké sú vaše zásady vrátenia tovaru?
Na vrátenie máš 30 dní od doručenia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený. V opačnom prípade nemusí byť vrátená celá suma.
Ako dlho potrvá, kým dostanem svoju objednávku?
Všetky objednávky sa odosielajú z nášho centrálneho skladu na Slovensku. Dodacia lehota je zvyčajne do 2 pracovných dní.
Okuliare sú poškodené, ako mám postupovať?
Všetky okuliare sa pred odoslaním dôkladne skontrolujú a vyčistia. Ak vám okuliare prídu poškodené, vyplňte reklamačný formulár tu.
Môžem vrátiť okuliare 1+1 alebo 2+1?
V prípade objednávky 1+1 alebo 2+1 považujeme túto objednávku a položky v nej za súčasť balíka. V prípade vrátenia tovaru musíte vrátiť všetky položky z tejto objednávky, inak nebude vrátenie akceptované.